Reklamace
Na veškeré dodávané zboží platí záruční doba minimálně 24 měsíců. Tato záruční doba běží ode dne převzetí zakázky. V případě výměny výrobku v záruční době je záruka obnovena v plné výši. V případě poruchy spotřebiče v záruční době může kupující uplatnit reklamaci v nejbližším servisním středisku.
Informace o servisních střediscích najdete:
- v příloze návodu na obsluhu
- na záručním listu (nebo jeho příloze)
- přes náš zákaznický servis (telefon, email)
Pro oprávněnou žádost o reklamaci prosím věnujte pozornost následujícím bodům.
Zkontrolujte, zda:
- ovládáte spotřebič správně (dle návodu na obsluhu)
- funkčnost spotřebiče neovlivňuje jiná okolnost (vadná elektroinstalace, apod.)
- máte potřebnou dokumentaci (viz níže)
V souladu s občanským zákoníkem není třeba vydávat ke spotřebičům záruční listy, pokud o jejich vydání nepožádá spotřebitel. Jako podklad pro uznání záruky bude dostačující pořizovací doklad (faktura), která je součástí každé zásilky. Záruční list je součástí dodávky v závislosti na dodavateli. Pokud vaše zásilka záruční list neobsahovala nebo žádáte o jeho potvrzení, stačí kontaktovat náš zákaznický servis nebo si ho nechat potvrdit na jednom z našich velkoobchodů.
Součástí dodávky je také návod k obsluze. Pokud tomu tak není a návod chybí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: eshop@ielektra.cz.
Reklamace u České pošty
- Kupující je povinen zboží při doručení zkontrolovat, zda nevykazuje vady. Pokud je obal porušen, zboží nepřebírejte. O případném poškození během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
- Pokud zákazník zjistí, že je zboží poškozené, až při otevření, je vhodné zboží reklamovat v pobočce České pošty. Česká pošta schvaluje reklamace pouze do 2 pracovních dní od doručení zboží. Pro bezproblémový průběh reklamace doporučujeme splnit tento termín.
Pomůžeme vám
S celým procesem reklamace vám rádi pomůžeme. Můžeme také zařídit svoz na vámi vybrané adrese (např. doma nebo v práci).